Wykonawcy

Promocje

KRZYSZTOF KOMEDA Wyrok KRZYSZTOF KOMEDA Wyrok 29,90 zł 36,00 zł


ALOSZA AWDIEJEW ALOSZA AWDIEJEW 14,90 zł 19,00 zł

KRZYSZTOF KOMEDA Wyrok KRZYSZTOF KOMEDA Wyrok 29,90 zł 36,00 zł

JOANNA SŁOWIŃSKA Możesz być JOANNA SŁOWIŃSKA Możesz być 19,90 zł 33,00 zł

Statystyki

Produktów:
882
Kategorii:
20
Nowości:
38
Promocje:
5

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Reklamacje i zwroty

ODSTĄPIENIE OD UMOWY, ZWROTY

1. Kupujący posiadający status konsumenta ma prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy dotyczącej zakupionego Towaru w ciągu 10 (dziesięciu) dni od daty odbioru przesyłki, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 nr 22 poz. 271 z późn. zm.). Odstąpienie od umowy wymaga oświadczenia Kupującego złożonego na piśmie, wysłanego w formie elektronicznej na następujący adres poczty elektronicznej Sprzedawcy : to@tylkomuzyka.pl.

2. Prawo odstąpienia od umowy dotyczącej zakupionego Towaru, o którym mowa powyżej nie ma zastosowania do zakupów dokonanych przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą w ramach i na potrzeby tej działalności.

3. Zarówno odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust. 1 powyżej, jak i zwrot zakupionego towaru możliwe jest tylko w sytuacji, gdy zakupiony towar posiada nienaruszone fabryczne opakowanie i znajduje się w stanie nie przedstawiającym żadnych śladów zużycia i korzystania z towaru.

7.4. W przypadku odstąpienia od umowy zwrotów zakupionych towarów należy dokonywać wyłącznie na adres: Tylkomuzyka.pl, ul. Świtezianki 9/24, 31-563 Kraków z dopiskiem: Zwrot

7.5. Do przesyłki zawierającej zwracany towar Kupujący zobowiązany jest dołączyć dokumentu zakupu.

7.6. Cena uiszczona za zakupiony towar zostanie zwrócona Kupującemu w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania zwrotu przez Sprzedawcę przelewem na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy bądź przekazem pocztowym na wskazany przez niego adres. Kupujący ponosi koszty związane z odesłaniem towaru.

 

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres: Tylkomuzyka.pl, ul. Świtezianki 9/24, 31-563 Kraków, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: to@tylkomuzyka.pl.

1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

1.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej

2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych można zgłaszać pisemnie na adres: Tylkomuzyka.pl, ul. Świtezianki 9/24, 31-563 Kraków lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: to@tylkomuzyka.pl .
2.2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 miesięcy licząc od dnia, w którym zauważył nieprawidłowości w świadczeniu Usługi elektronicznej.

2.3. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

2.4. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

2.5. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

 

 

 

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Wersje językowe

Waluty

Sklep internetowy Shoper.pl