



Kategorie
Wykonawca
-
ALVAREZ CHRISTOPHE (1)
-
ANTIQUO MORE (1)
-
AQUARTET (1)
-
Archguitar Duo (1)
-
ARS ANTIQUA AUSTRIA (1)
-
ART CHAMBER DUO (1)
-
Bach Jan Sebastian (1)
-
Bałtycka Filharmonia Młodych (1)
-
BOCCHERINI LUIGI (1)
-
BONONCINI Antonio Maria (1)
-
BOUCHARD ANTOINE (1)
-
Bracia Dominikanie (1)
-
BRACIA DOMINIKANIE (1)
-
CAPRIOLI ALBERTO (1)
-
CARUSO ENRICO (1)
-
CEROVIĆ DANIJEL (1)
-
Chór Kameralny Akademii Muzycznej w Gdańsku (1)
-
ClaveDuo (1)
-
Concerto Italiano (1)
-
Consortium Sedinum (1)
-
Coprario John (1)
-
DOWLAND JOHN (1)
-
EINAUDI LUDOVICO (1)
-
FEIDMAN GIORA (2)
-
FILATURA DI MUSICA (1)
-
FILOŃCZUK MARIUSZ (2)
-
Furtok Bogusław (4)
-
GEIGER WACŁAW (1)
-
GLAPIAK DOMINIKA (1)
-
GREKOW JACEK (1)
-
HABA QUARTETT (2)
-
HARMONIA (1)
-
HEINDEL KIM (1)
-
HILDEGARD VON BINGEN (1)
-
HOROWITZ VLADIMIR (1)
-
KOWALSKI MATEUSZ (1)
-
KRZESZOWIEC ADAM (1)
-
KWIECIEŃ MARIUSZ (1)
-
La Banda (1)
-
MAKLAKIEWICZ JAN ADAM (1)
-
MAŁECKI MATEUSZ (1)
-
MAX KOWALSKI (1)
-
MAYR Johann Simon (2)
-
McFADDEN JEFFREY (1)
-
MEYER KRZYSZTOF (1)
-
Miecznikowski Tytus (1)
-
Morawski Eugeniusz (1)
-
MOTION TRIO (2)
-
MUSICARIUS (2)
-
NAGY MICHAŁ (1)
-
NAHAJOWSKI MAREK (1)
-
OSTROWSKI MARCIN (1)
-
OTREMBA Małorzata i Andrzej (1)
-
PALESTER ROMAN (2)
-
PERGOLESI GIOVANNI BATTISTA (2)
-
PILCH MAGDALENA (2)
-
PUDŁO PAWEŁ (2)
-
RHEINBERGER Joseph Gabriel (1)
-
Rosetti Antonio (1)
-
Różni wykonawcy (22)
-
SCARLATTI Domenico (2)
-
SEKLES BERNHARD (1)
-
SIDOR x S-AGE (1)
-
Sikorski Marcin (1)
-
Sinfonietta Cracovia (1)
-
Skrla Leszek (1)
-
SOSNOWSKA JOLANTA (3)
-
Stanikowski Michał (2)
-
STAŚKIEWICZ ANNA MARIA (1)
-
Tarnawska Agnieszka (1)
-
TARNAWSKI JAROSŁAW (1)
-
Tavagna (1)
-
THEODORAKIS MIKIS (2)
-
THUILLIER FRANCOIS (1)
-
Tres Anime (1)
-
TrombQuartet (1)
-
WEINBERG MIECZYSŁAW (1)
-
Zespół Muzyki Dawnej DILETTO (1)
-
Zespół Wokalny Minimus (1)
-
Żuk Zbigniew (13)
Cena
-
od
do
Eugeniusz Morawski - Pieśni

Niniejsza płyta stanowi pierwszą w historii fonografii próbę przywrócenia ważnego działu twórczości Morawskiego – jego pieśni z towarzyszeniem fortepianu. Na płycie znalazło się 12 pieśni zaśpiewanych przez Agnieszkę Rehlis w czterech językach: polskim, niemieckim, angielskim, francuskim.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 3 dni
Filatura di Musica - Canzony znane i nieznane Tabulatura pelplińska Adam Jarzębski

Okres pierwszej połowy XVII wieku można uznać za szczytowy moment rozwoju kultury muzycznej Rzeczpospolitej Obojga Narodów. Wielonarodowe państwo pozostające pod władzą królów z dynastii Wazów (po kądzieli spokrewnionych z Jagiellonami), objęło swoim zasięgiem olbrzymie terytorium - od Wielkopolski, Pomorza i Prus po Inflanty, Ruś i Podole. Płyta "Canzony znane i nieznane - Tabulatura pelplińska - Adam Jarzębski" (RecArt 0033) to pionierska fonograficznie próba ukazania tej różnorodności w sposób świadomy zarówno muzykologicznie jak i wykonawczo.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 3 dni
Flauto Brillante - Magdalena Pilch, Marek Pilch, Bartosz Kokosza

Tytuł płyty Flauto Brillante podkreśla rolę fletu w nagranym repertuarze i jednocześnie nawiązuje do stylu brillante, który rozwijał się w muzyce fortepianowej w I połowie XIX wieku. Jego wyraźne cechy można odnaleźć w prezentowanych tu utworach - kompozycjach pełnych popisowych figuracji, wirtuozowskich biegników i pasaży. Album został nagrany na kopiach instrumentów historycznych: poprzecznego fletu romantycznego (Wihelm Liebel, Drezno ok. 1830 r.), wiolonczeli (Antonio Stradivari, Cremona 1701) oraz odrestaurowanym na potrzeby nagrania fortepianie stołowym (Pehr Rosenwall, Stockholm ok 1840).
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 3 dni
G. P. Telemann, C. P. E. Bach, C. Schaffrath, J. J. Quantz - Gusto NON Barbaro

Płyta "Gusto NON Barbaro" poświęcona jest niemieckiej muzyce kameralnej XVIII wieku. Zostały na niej zarejestrowane utwory czterech kompozytorów, wśród których postacią centralną jest Carl Philipp Emanuel Bach. Tytuł płyty odnosi się do zaczerpniętego z traktatu Quantza cytatu, wymownie charakteryzującego przemiany, jakie zachodziły w stylu muzyki niemieckiej na tle oraz pod wpływem twórczości dwóch wiodących ośrodków: Francji i Włoch.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 3 dni
Giora Feidman and the Georgian String Quartet - Crossing Borders

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 3 dni
Giovanni Battista Pergolesi - La Serva Padrona, Salve Regina

We Francji La Serva Padrona zapoczątkował słynne quérelle: dzieła tego przed krytyką tradycjonalistów, zwolenników Rameau, bronił sam Rousseau, a jego z kolei popierali wszyscy filozofowie na czele z Diderotem. To była nowoczesna muzyka, stwierdzili. I mieli rację: dramat przestał opierać się na typowych postaciach, typach i koturnowych bohaterach, modelach „affetti” lub tym, co teraz moglibyśmy nazwać uniwersalnymi sentymentami. Bohaterami byli teraz mężczyźni i kobiety, którzy zostali stworzeni z krwi i kości, i mieli takie same uczucia i intencje, jak mężczyźni i kobiety, którzy przyszli do teatru, aby ich oglądać. Na tym polega nowoczesność Pergolesiego. Wciąż jest to zaskakujące.
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 3 dni
Giovanni Pierluigi da PALESTRINA - Il Primo Libro De Madrigali - Venetia 1596

Pierwsza księga madrygałów włoskiego kompozytora epoki renesansu Giovanniego Pierluigi da Palestrina w wykonaniu zespołu Concerto Italiano pod dyrekcją Rinaldo Alessandriniego
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 3 dni
HORN ROMANTICS R. Schumann, R. Strauss, C. M. v. Weber, C. A. Kiel

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 3 dni